THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, October 17, 2009

~kOnSeP BL0g sAya~



بسم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi ar-raḥmāni ar-raḥīmi
“Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih”

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.....

Alhamdulillah…….

Bersyukur kehadrat Ilahi,…kerana dengan limpah kurnia dan usaha yang berterusan, akhirnya saya daapt menyiapkan blog ini dengan jayanya…

Dalam blog ini…saya banyak mengupas isu-isu yang berkaitan semasa dan berleluasa dikalangan ummat Islam khususnya di kalangan para penuntut Ipt, generasi muda-mudo Islam dan di kalangan keluarga dan pemimpin Islam yang semakin membimbangkan, melupakan dan jauh meninggalkan kehidupan Islam yang sebenarnya…

Dalam blog ini juga saya tidak lupa untuk memberi peringatan dan pendapat saya bagi membetulkan situasi dan pemerhatian semasa saya, juga untuk mengingatkan diri saya sendiri sebagai insan yang kamil dan kerdil di sisi Allah swt.

Turut mengalu-alukan comment dan pandangan dr kwan2 n pembaca agr dpt memberi dan berkongsi-k0ngsi maklumat serta ilmu yang tidak kan terhenti untuk dituntut dan dicari di dunia ini….

Juga ribuan terima kasih pada semua yg sudi membaca dan menerokai bl0g saya ini….

Akhirul kalam…salam muhibbah dan sama-samalah memperjuangkan Islam…

0 comments: